Must read voor alle marketing en reclameprofessionals

Voor onder de Kerstboom: de pfd met alle hoogtepunten van Contagious magazines over 2010. Niets dat ik afgelopen jaar heb gelezen, was meer inspirerend dan deze pdf. Gratis en voor niets ben je helemaal bij. Cases, nieuwe technologie, social media, televisie, design, trends en ontwikkelingen, etc. Als onze industrie dit gaat echt omarmen, gaan we een spannende toekomst tegemoet en wordt ons vak nog leuker

Kern van het verhaal: merken moeten toegevoegde waarde bieden op het juiste moment, voor de juiste persoon – met gebruik van de juiste technologie. Ok, ok – dat verhaal wordt nu al jaren verteld, maar het leek zo’n vaart niet te lopen. De 30 sec. commercial lijkt nog steeds de beste manier om impact te creëren voor je merk. Ik ben overtuigd dat we bij een Tipping point zijn aangekomen.

Ik hoorde ooit: de snelheid waarmee nieuwe technologie doorbreekt wordt overschat, maar de daadwerkelijke impact die dan plaatsvindt, wordt onderschat. We praten er nu zo’n 10 jaar over en nu gaat het dan ook gebeuren. Ik verwacht de komende paar jaar een drastische verandering van de manier waarop mensen media gebruiken – en daarmee een drastische verandering van ons vak.Persoonlijke noot: ik zal stoppen met het aanpakken van al die cases die het in mijn ogen fout doen, en vol focussen op al die gave nieuwe initiatieven die geslaagd zijn!

  1. Most Contagious Reviews 2010 -

Leave a comment